Magasinet ‘Vores Grønne Lejre’:
Lejre kommunes økologiske vision ud til alle borgere i kommunen

I visionen om at gøre Lejre til en økologisk kommune, så Grønvirke behov for at skabe en kommunikationskanal, der kunne nå ind i borgernes stuer og gøre visionen vedkommende. Derfor foreslog vi i 2012 Lejre Kommune at lave et husstandsomdelt magasin, der formidlede alle de gode historier og spirende initiativer i og omkring Lejre på en nærværende og inspirerende måde. Det blev til magasinet ‘Økologiske Lejre’, der nu hedder ‘Vores Grønne Lejre’ og er blevet produceret i otte numre.

Grønvirke har udviklet magasinets idé, visuelle identitet og format, og står løbende for alt vedrørende udgivelserne herunder udarbejdelse af artikler, opskrifter og foto – alt sammen i samarbejde og tæt dialog med Lejre Kommune, som bruger magasinet som et ‘tungt’, grønt visitkort.

Logo/bladhovede

Forsider

Opslag

Search